Vila

Allman har fått vila både idag och igår, kiropraktorn sa ju att han skulle vila en dag och sedan skritta... Jag gav honom en extra dag att vila och så blir det skritt torsdag och fredag!
Kände att jag lika gärna kunde ge honom de, just nu har vi inget att stressa till. Det viktigaste är att han håller sig fräsch...
Nästa vecka står klippning på schemat igen, just nu ser han ut som en ullig Teddy Björn!!! Så ska vi komma igång riktigt med träningen inför kommande tävlingar, ååååhhh vad jag längtar!!!

Imon ska Diamond och Etna få nya skor, resten av gänget tar vi nästa vecka.
Nu har jag en fråga till er kära läsare... Nu när det är lugnt med tävlingar och träningar, vad vill ni läsa om?!?
Läsarantalet bara ökar och nästan varje dag ligger det på över 100 besökare, jätte kul! Säg nu vad ni vill läsa om :0)

Nu blir det soffan resten av kvällen, tycker jag har förtjänat det efter en och en halv timmes promenad och även städat hela foderkammaren!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0