Bakterie prov

Idag ska jag åka in med Isa till veterinär kliniken, vi ska ta ett bakterie prov och undersöka så allt står rätt till... Eftersom hon brunstar om med för kort intervall och inte verkar vilja bli dräktig!!! :( så håll alla tummar och tår ni har att vi får ordning på henne nu... Vill ju verkligen ha en liten föl unge nästa år!

För Allmans del skulle det ju stått hoppning på schemat egentligen... Men igår när ja longerade så hostade han några gånger så vi tar det säkra före det osäkra och anstränger inte honom nu! Utan det får bli en skritt tur, jag hoppas Fanny eller Nellie vill ta honom så kan jag köra Dockan en sväng i skogen...
Känns som tiden skenar iväg mot nästa tävling!!! Jag längtar förstås jätte mycket, men det är mycket som ska hinnas med innan...

Dessutom har jag, Jossan och Allman ett mycket äro fyllt uppdrag på lördag... Mer om detta kommer ikväll, håll utkik ;0)

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0