App krångel

Nu ska vi se om detta fungerar... Blogg.se har ju en app som jag normalt alltid skriver ifrån eftersom jag inte har någon dator utan "bara" min kära lilla telefon!!! Så nu är jag istället inne på deras "hemsida" på telefonen får vi se hur det blir när jag uppdaterar härifrån! Jag har gjort det någon gång innan... Och då vet jag att det inte blev rad byten osv så ser texten konstig ut får ni ha lite överseende! Vi lever och mår bra i alla fall... Både Alle och Dockan hade fina munnar... Mer om hur vi ska tänka och hur tandläkaren undersökte dem kommer i ett annat inlägg. Nu har vi anmält till Berg v.28 och jag har även postat anmälan till fjord-SM! Blir deltagande i Allrounden och sedan brukskörning och precisions körnings SM klasserna för våran del! Jag är fortfarande lite "bitter" över att Alle och Jennifer missar hoppningen... Men men kommer väl fler år?!? Kram Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0