Helg

Nu är det återigen helg, ibland känns det som de enda dagarna som existerar är måndag och fredag... Detta är sista helgen jag jobbar innan min semester ochdet känns verkligen underbart!!! Tänk att jag ska få tävla förhoppningsvis fyra helger på rad.. Jag tror dock att det bara blir tre, tror inte det blir någon körning på new forest sm vi är för få helt enkelt... Mycket tråkigt men nu har vi i alla fall försökt!
Idag ska Alle få komma ut i backarna med Jossan, jag önskar att jag hade fått vara ute i den underbara solen! Men jag får hoppas att det håller i sig, på mån jobbar jag bara fm sen blir det hopp träning för Allman och Jennifer sedan ska det fixas och fejas både ute och inne...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0