Packat

Igår jobbade jag hela dagen... Så Jossan och Alle var nere till sjön och vände, lagom "jogging" runda på en timme!

När jag hade rast passade jag på att åka hem och packa en del inför helgen, skönt att komma en bit på vägen redan så här tidigt! Hoppas på att hinna med att putsa av selen imorgon då känns det som jag har ganska bra koll på grejerna!
Hittade en del saker igår som behöver inhandlas så de ska jag också försöka lösa imon.... Det är alltid lite pyssel så här innan man kommer iväg och särskilt då på årets första tävling, sen får ju alltid skåpet stå delvis packat osv.
När jag har kört idag ska jag även slänga in lite grejer i tvätt maskinen så allting är rent och fint!

Lägger ut en "rolig" bild på Isa och när de fick lite Hö i hagen igår, tycker ni Isa har för bred rumpa när höet ligger kvar?!?

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0