Precision

Vilka rundor mina hästar gjorde, körde återigen Dockan först!
Eftersom hon inte låg jätte bra till efter dressyren kände jag att jag vågade chansa lite så ja la upp ett ganska bra tempo i galopp... Som hon svarade och som hon gjorde de, rullade på så fint och lyssnade både fram och tillbaka! Klockren nolla...

Med Alle "velade" jag om upplägget ända fram till starten... Säkert med tanke på att han ligger bra till totalt eller prova och köra en riktig runda med tanke på framtiden.
Det blev galopp... Han är så underbar den där hästen, han går liksom bara in och gör allt, så himla naturligt! De va väl inga konstigheter sa han och galopperade på!!!
Ännu en nolla, härligt! Trodde dock inte att det återigen skulle räcka till pris men de gjorde de! En blå rosett till...

Totalt leder vi nu, spännande inför morgondagen men imon ska jag verkligen göra allt för att hästarna ska få gå in och göra riktigt bra rundor så nu ska jag drömma om maraton hinder!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Christina

Härlig läsning Mikaela! Stort grattis och här hålls det tummar så mkt vi kan!! Kram<3

2012-06-10 @ 09:18:13
URL: http://stuterirubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0