Tidningen ridsport

Så fort jag jobbat klart hoppade jag in i bilen och styrde mot Maxi... Tidningen Ridsport inhandlad... Tycker texten och bilden va super! Va bara ett litet fel, ja siktar ju inte på sm i augusti dit hinner vi aldrig kvala... Utan det är så klart den Msv klassen jag hoppas kunna kvala till :0) så får vi hoppas på sm nästa år!

Idag fick Alle ett vanligt pass framför vagnen ute i skogen, pigg och glad som vanligt!
Till och med Isa va ute i skogen idag, behöver jag säga att det var en lycklig häst och en glad unge! Fanny har en kompis som ska rida henne lite, så roligt att hon får komma ut en del och det behövs hon är på tok för tjock nu.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0