8 april

Igår fick jag ett roligt telefonsamtal ifrån ridskolan här i Vetlanda...
Under påskveckan ska de ha teori vecka och då undrade de om jag ville komma in och visa/berätta lite om körningen. Så på söndagen ska vi in dit och berätta om vår underbara sport!

Alle får följa med och agera "provdocka" vi ska lägga upp det så här:
• vi börjar med att visa hur man selar.
• medan jag sedan kör honom lite varm förklarar jag grund tänket i körningen och de tre olika "grenarna".
• köra delar ur de Msv dressyr programmet.
• visa lite precisions körning.
• avslutar med att de får åka med och ställa frågor.

Tror och hoppas att det kommer bli en bra teoridag för de som ska vara med och kanske sår jag ett frö om körningen till någon!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0