Ett måste klart

Idag har jag fixat ett av "måstena" som har hängt över mig ett tag...
Tvätta vagnen!!! Det var verkligen välbehövligt och så konstaterade jag att jag måste köpa en längre slang... För nu blev det VÄLDIGT blött utanför stallet (slangen räckte bara precis utanför)!

Så idag kan Alle och jag ut och "fin" åka, nej just det vi ska ju köra dressyr... Fast då åker man ju fint ;0)
Nu blev det lite rörigt och förvirrat kände jag! Men skönt i alla fall att ha det gjort, nu är det bara den där hagen som ska bli klar också. Ska försöka fixa det i veckan, så är det någon frivillig som vill skruva isolatorer och dra tråd är det bara o höra av sig!

Sen funderar jag på om vi ska ta tag i och fixa staketet i lösdrifts hagen också, de körde med skogsmaskiner i den nu i vintras så delar av staketet är nerplockat. Funderar nämligen på om små tjejerna ska få flytta ut igen... :0)

Återkommer ikväll med lite mera nyheter! Och kanske även inlägget om Österrike, igen...
Ni får en bild på min skitiga vagn... Visst var den i behov av en tvätt?!?

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0