God natt

Nu ska jag sova... Och hoppas att telefonen "ställer" om sig själv... Annars får jag och Fanny det stressigt till "Pay and Jumpen" imorgon!!!

Idag har jag jobbat till tre, sen blev det lite snabb handling på maxi innan jag åkte hem och hoppade i stall kläderna! Fam F kom och höll mig sällskap i stallet, jag och My tog Dockan på en körtur, Diamond och Nellie hängde på... Fanny och Alle tog en skritt tur... Jeppe lämnade vi hemma med borrmaskinen i högsta hugg!
Så nu är ordningen bättre i sadelkammren, spöhållare, fler krokar och ännu en selhängare finns nu uppsatta!!!
Allman har även fått sin namnskylt uppsatt.

Nu ska jag stänga mina blå och sova!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0