Liten förändring

... Kan göra stora resultat!!!
Har bytt mellan lite olika bett på Alle nu de sista, han är super fin men lägger sig en aning för mycket i handen särskilt när man kör... Då har man ju inga ben att hjälpa till med!
Så idag satte jag på honom d-rings bettet, vilken skillnad! Fast man tycker att det inte är så stor skillnad på betten?!?
Nu bar han sig själv på ett helt annat vis, riktigt kul och skönt! Så nu har vi detta när vi kör och fortsätter på vanligt tredelat när vi rider!

Jag la mycket fokus på halter idag då han har fallit åt höger för mig i halten, dvs han blir lite sned åt höger. Detta var mycket bättre idag, undra om de är att jag kunde fånga upp honom de där sista?!?
Det blev dock inga isolatorer, det blev byte av vinter garderob för hästarna till vår/sommar garderoben! Skönt att få ordning på alla täcken osv....

Kram
Mikael <3


Kommentarer
Postat av: Christina

En riktig djungel det där med bett. Skönt när man hittar ett som hästen tydligt visar att den gillar :)!

2012-03-28 @ 08:52:22
URL: http://stuterirubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0