Livet i raketfart

Ibland känns det som livet går i raketfart! Man hinner ju inte med... Lovade ju egentligen er ett inlägg redan igår kväll, men vi körde på fältet jag och Alle!
Dressyr i över en timme, killen var både trött och nöjd. Jag la mycket fokus på halter, avsaktningar och igångsättningar... Vet ju att detta med kontroll kommer komma på träningen i april så det är bara att börja slipa.

Sedan mös jag och fölen i hagen, kli och rykt var mycket uppskattat! När det är så här härligt väder som det varit nu i dagarna två vill man ju inte gå in... Det är underbart!!!

Idag har jag och Kim varit i Jönköping, sadelprovning för två av hennes hästar var anledningen att åka upp dit...
Hon hittade en sadel, med oss fick vi också varsin jätte fin jacka från "Charlies häst & hund" där vi va och handlade.
Med hem till Salvaryd följde också massa andra mer "nyttiga" saker som bomull, spraypump, hästgodis, klippolja, Himalaya sten till alle, två vatten tunnor, sadeltvål och helosan sol till Fortunas "kala" rygg!
Visst handlade jag "bra" saker, är nästan stolt över mig själv som bara köpte sånt...

Väl hemma fick Allman och jag slåss med myggorna?!? När han fick jobba på volten en stund... Longering, lång och låg i 30 minuter.

Lägger ut en bild... Från ikväll... Visst är killen fin i kroppen nu?!? Pia?!? :p

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anna Rubin

Wow vilken snygg kille!!

2012-03-23 @ 07:44:18
Postat av: Pia

TUSEN tack,ni är guld värda !

2012-03-25 @ 09:53:11
Postat av: Mikaela R

:0) tackar!!!

2012-03-29 @ 14:14:34
URL: http://teammr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0