Mina fina

Måste ge en stor guldstjärna till mina små tjejer... Vi kom fram till att vi kan ju inte kalla dem "fölen" längre, de är ju faktiskt snart ett år!
De uppför sig alltid exemplariskt, snälla lugna, lyssnar och tänker till innan de gör något.
Båda två traskar snällt rakt på transporten och står helt lugnt när vi kör.

Väl uppe i Lammåsa fick de lite extra miljöträning då Rigo körde med "grävaren".
Båda två visste direkt vad som gällde när de kom in i ridhuset, idag behövdes knappt någon drivning alls!
Båda verkar också tycka att det är väldigt roligt då de bjuder friskt och glatt! Sen att de visar upp riktigt härliga rörelser och fint hopp gör ju inte saken sämre.
My tog kort så jag hoppas att de landar i min "inkorg" snart så ska jag del med mig av dem här.

Dockan är körd, fick gå ner till Karlsjön med mycket tempoväxlingar till största delen körd på en hand.
Hon blir mycket lugnare i munnen när man kör på enhandsfattningen.
Alle ska också få gå samma tur framåt fem tiden, fram tills dess blir det minsta möjliga jobb, alltså raklång i soffan!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0