Skritt tur

Jag och Alle var ute på en timmes skritt tur framåt kvälls kvisten... Kallt som bara den var det! Usch, de behöver inte komma kyla och snö?!? Som de har hotat med framåt helgen... Vill ha kvar detta underbara väder!

Allman har viskat i mitt öra vad han önskar sig i födelsedags present... Ett nytt mörkbrunt träns för han tycker Isas är lite "flickigt" han ville ha ett med "hingst" pannband.
Jag kan bara hålla med tror han skulle bli toppen snygg i ett sånt! Så klart med gummityglar utan "stroppar" på, så Jennifer håller sig glad också! Får se om hans önskan slår in?!?

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Assnyggt!:)

2012-03-30 @ 16:45:39
Postat av: Mikaela R

Visst är det!!! :) jag bara älskar de där pannbanden... Särskilt på hingstar :p

2012-04-01 @ 15:49:11
URL: http://teammr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0