Triangel

Så nu sitter den där... Isas triangel på baken, hon var så duktig så!
Skötte sig exemplariskt (som vanligt), tror seriöst att den hästen har ett hjärta av guld!
När vi ändå var i farten så blev det en ordentlig rykt av fröken päls-boll... Och pälsen föll i stora drivor! Passade även på att gosa massa och klippa manen, så när jag åkte därifrån såg hon riktigt fin ut ;0) tror inte hon är det när jag kommer ut på onsdag igen...
Får bli en ny rykt då!

Fina lilla tjejen... Känner att det får bli ett långt inlägg om hennes och min tävlings karriär! Så håll utkik! (Kom även på att jag glömt inlägget om Österrike, det kommer.)

Nu ska jag ge mig ut i solen igen, dressyr på banan med Alle och kör tur med Dockan står på schemat...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0