4 hästar

Jag känner att jag börjar få in snitsen på detta med att köra några hästar per dag, 4 stycken går ju fin fint!

Idag har jag ändå varit flitig inne också, dammat, dammsugit och tvättat! Och jag är redan inne och helt klar, när hände detta senast liksom?!?
Pepsi körde jag ut, Prinsen fick jobba på banan med linorna, de bekymrar inte honom överhuvudtaget längre.
Alle fick en riktig galopp runda ute i skogen, han är verkligen på topp just nu. Fick ett så roligt mail igår... Får se om det går att genomföra, jag hoppas verkligen det!
Dockan trimmade jag på banan inför helgens äventyr, Christer träning igen ju, så roligt!

För första gången på väldigt länge är jag glad, lycklig och tacksam över mitt liv. Skön känsla!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0