Böjt spår

Idag när ja hade skrittat Allman en timme hade jag bestämt mig för att testa honom på böjt spår...
Jag kan säga att det var ungefär 1 miljon nervösa fjärilar som fladdrade omkring där inne! Tänk om de va något fortfarande...
Men fina killen visar absolut ingenting!!! Vilken otrolig lättnad, sen oroar man sig ju så klart för vad det var, ibland önskar man att de kunde prata och förklara så man bara visste liksom.

Nu blir de nog soffan för mig resten av kvällen! Fam F är iväg och hämtar Diamond, bra med tanke på att Pepsi och Prinsen åker hem imorgon...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Efwa

Skönt att det inte var något allvarligt. Kanske en vanlig stengalla bara.

2012-05-21 @ 11:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0