Hektisk eftermiddag

Helt plötsligt blev eftermiddagen mycket hektisk... Jag har ju inte berättat vilken "tur i oturen" vi hade i söndags... När vi åkte hem från Vimmerby såg jag att de va mindre luft i vänster däcket, tänker att jag ska fylla på innan nästa färd!
När jag lastar ut Allman så ser däcket ut som vanligt! Döm om min förvåning när ja fixat stallet e däcket helt tomt!!!

Så när Jennifer ringer och säger att Isa nog brunstar har jag ju bara ett däck på transporten... Men Jeppe fixar på de nya så vi kan lasta Fortuna som numera är sällskap till Razzmin! För att sedan lasta Isa o fara ut till Yxnavall... Så nu är hon på plats och vi hoppas att hon snart vill dejta Alle!
Mycket blev de...
När jag väl var hemma igen bestämde jag mig för att klippa Allman så nu är han riktigt fin...

Innan detta hann jag även med ett dressyrpass på banan med Alle! Han va riktigt avslappnad och lösgjord... Kul!
Det blir ingen presentation av hästarna idag, känner att sängen kallar!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0