Isa <3 Allman

Så idag var Isa lite mer välvilligt inställd till Allman!!! Så nu kan vi bara hålla tummar och tår för att det blir en liten kombination av mina två ögonstenar...
Tänk va häftigt om det ville bli det, "mina" fina hästar, vad blir det av dem tillsammans?!?
Drömmarna och spekulationerna kommer säkert bli många fram tills nästa år om det börjar växa något där inne :)

Ännu roligare är ju att Diamond också är betäckt idag!!! Snacka om lika...

Sen måste jag verkligen ge en stor eloge till teamet på "Yxnavall" som verkligen ger båda stoet och hingsten optimala förhållanden!!! :)
Här finns ingen som helst oro utan känner 100% tillit till dem och deras jobb! Riktigt kul att samarbeta med människor som är så duktiga...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Jenny Holmkvist

Men Mikaela, nu blir jag allt lite rörd av din kommentar! Tack för att jag/vi har ditt och Pias förtroende!!!!!



/Jenny

2012-05-20 @ 21:57:56
URL: http://yxnavall.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0