Jobbigt

Just nu är läget tungt... Alle kom ju ner med Fam f men de visar sig att han inte är fräsch, man ser inget i höger varv, orytmisk på rakt spår och visar orenhet i vänster varv... Så ska karusellen med halta hästar dra igång nu igen?!? Känns som jag kan detta... Jag som tyckte livet började ordna upp sig och jag såg fram emot att få tävla honom nu när han blivit så fin...

Dockan var i alla fall glädjen idag!!! Gick lätta programmet super fint. Det blir så bra när jag kör mina hästar först då har jag tid att jobba igenom dem och leka fram de där lilla extra! Nu ska jag bara skärpa mig ännu ett snäpp här hemma också... Jag kan ju köra häst riktigt bra ibland i alla fall ;0)

Håll nu alla tummar ni har för att det är något snabbt övergående!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0