Jogg

Alle har fått jogga nu i två veckor... Varit ute på en tur med vagnen eller under ryttare i stort sett varje dag!
Jag ville ge honom dessa två veckor av "lugnare" jobb eftersom han markerade lite på sitt fram ben då i O-hamn och vi har ju inte hittat något, det är ju otroligt skönt fast samtidigt jobbigt, man vet ju inte vad det var.
På tisdag kör vi igång den vanliga träningen igen och hoppas han är "fit for fight" för två helger utav tävling.

Just nu är han lite "skärrad" stona har flyttat ut i sommar hagarna och även han har fått en härlig gräs hage! Men... Allt är ju inte som innan och även att han ser stona så tar de några dagar för honom att landa i det nya.
Inatt var han ensam inne och inte heller de uppskattades vi får se om han lugnar sig annars får vi väl ta in en sällskaps dam åt honom men det känns lite fel de också, de andra trivs ju så bra ute...
Nä nu ska jag byta kläder så jag och Alle kan ta dagens jogging pass han först sen jag...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0