Ledig dag

Jag är så lycklig att jag äntligen bor på landet! Måste säga att jag älskar detta livet... Sitter just nu i min solstol och tittar på Allman som står och njuter i solen de är väl så här man ska tillbringa lediga dagar?!?

Va i stallet rätt tidigt idag så småfolket har redan jobbat. Pepsi fick gå sitt första dressyrpass på banan, hon va riktigt fin och lydig.
Prinsen tömkörde jag runt lite koner och tränade mycket övergångar. Kul med så positiva och lätt lärda hästar. Wella och Fortuna fick varsin omgång med ryktborsten och prova träns igen...
Allt e klart och förberett i stallet så efter mötet på jobbet blir det ett dressyr pass på Allman, vi måste ju slipa formen tills på söndag...

Det verkar som ni vill läsa om hästarna, ska försöka knåpa ihop första hästen ikväll. Nu ska ja sola en stund till...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0