Rastlös

Jag tror jag har kommit in i en fas av rastlöshet... Klättrar på väggarna om jag inte har något att göra och jag mår riktigt dåligt av att sitta still?!?
Ååå vad skönt kanske ni tänker men detta är nästan jobbigt... Tur jag har många hästar att röra på så jag kan jobba mig lite trött!

Stallet är klart, Alle och jag har varit på promenad igen, han är i alla fall pigg som en mört!
Pepsi och Prinsen fick jobba igår igen så idag får de bli vilodag för dem.

Jag har velat fram och tillbaka om Gotland... Åka eller inte åka?!?
Igår bestämde vi oss för att stanna hemma, jag längtar verkligen efter att köra en komplett tävling! Men man måste ju får ihop logistik och ekonomi också så jag får helt enkelt "härda" ut till Hjälmsätra andra helgen i juni.
Då vet vi ju förhoppningsvis mer om Allman också.

Känns konstigt att sitta vid köksbordet klockan halv elva och va helt klar med stall och hästar. Men mamma kommer snart och då blir de trädgårdsfix... :0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0