Underbara sol

Tänk vad mycket lättare allt blir när solen skiner... Underbara, efterlängtade sol!
Idag har det gått på högvarv här hemma, kört alla fyra hästarna!
Prinsen och Pepsi for hem ikväll så nu är det jobbet klart. Båda två är verkligen små underbara hästar som är positiva och lättlärda. Prinsen tror jag skulle kunna bli en riktigt bra tävlingshäst då han har mod, kan röra sig och är otroligt smart!

Allman och jag fick åka ut till Yxnavall idag igen... Varken jag eller Jenny fick ihop de imorgon så de fick bli idag istället, får vi se om hon står på ons me?!?

Jag har även klippt gräs och rensat ute så jag har antagit en lite mer röd ton idag...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Mikaela!

Vi hann aldrig träffas när jag hämtade hem Zahara från Yxnavall, men vill bara säga tack till dig och Allman oxå. Vi är såå glada att allt gått så smidigt! Läser ofta din blogg och det är härligt att se hur bra det går för dig och dina hästar! = )



Hälsningar Marie Dahl

Svar: Nä det var synd att du inte kunde komma förbi... Har du vägarna häråt så får du gärna hälsa på! Du kanske kommer på sm?!? Så du får se honom "live"... Vi e så glada att det fungerade så "smidigt" ;0)
Mickan

2012-05-23 @ 11:35:50
URL: http://stallskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0