Promenad

Igår var jag och Wella på promenad... Fick sån pyssel-lust där på em/kvällskvisten så båda hästarna fick sig en grundlig rykt och så klippte vi lite "skägg" osv. Lite allmän "till-fixning" helt enkelt.

Sedan fick Wella på sig schabrak med gjord, träns och reflexer och så gick vi en promenad i mörkret! Coola lilla hästen bara stegar på, travar snällt jämte eller står stilla om man ber om det!
Vi provade även att gå genom vatten och på murad bro även under eller "genom" en utbyggnad. Inget av det bekymrar damen det minsta... Ska jag vara ärlig trodde jag inte att hon skulle vara sådan, så lugn och cool. Hon tar allt med ro, samtidigt som hon har energi och framåtanda! Precis som de ska va...

Ååå, vad jag längtar till mina små tjejer blir stora!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anna Rubin

Vilken liten sötnos :)

2012-11-14 @ 07:14:42
URL: http://annarubin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0