Stallhund

Igår när vi var med Alle hos hovslagaren blev jag nästan lite kär... I Doris, en jätte liten söt hund! Så nu är tankarna många.
Jag har ju egentligen velat ha en hund ända sedan jag flyttade ut, ja vi får se vad som händer!

Alle fick iaf jätte fina ringskor på sig, så nu får vi hålla tummarna ännu hårdare att även detta hjälper honom!
Det är verkligen GULD värt att ha en bra Hovslagare som man kan diskutera med!!! Är så otroligt glad över min och får jämt höra att mina hästar har så fina hovar.

Wella var nog världens lyckligaste tjej idag på morgonen när hon fick sällskap av Valle. Hon for runt som en tok medan Valle och Alle mest tittade på henne med frågande ögon ;0)

Nu blir de julklapps shopping i Växjö med världens bästa Jossan!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Efwa

Vet man vad han har än?
Hoppas allt blir bra med Alle. Man blri så deppig när hästarna mår dåligt.

Svar: Ska på återbesök på tors så då får vi hålla tummarna!!! :/
Mickan

2012-11-28 @ 10:58:26
URL: http://www.venar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0