Hög på livet

Just nu känns de verkligen som jag är hög på livet... Jag får nog erkänna att jag aldrig tidigare varit så "nöjd" med de livet jag har.
Hästarna, boendet, jobbet de mesta går bra nu och känslan är så skön!
Jag vet att jag klarar allting, jag har koll på läget, allting är lagom liksom. Jag njuter av den känslan då jag vet att man kan "ramla" rakt ner i backen igen när som helst.

Idag blev de bara stall tjänst och klippning av Alle... Så han är fin på lördag, man måste ju va snygg när man är ute på galej ;0)
Alltså är de vilodag för hans del!
Wella blev ompysslad och borstad och fick en promenad med tränset på. Imon när jag hoppas att vi har sällskap av Jossan hoppas jag att hon kan få följa med Alle och mig på en skritt tur med vagnen... Nyttigt och lärorikt!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anna Rubin

Skönt när livet "leker " ;)Njut!!!

Svar: De gör jag :)
Mickan

2012-10-23 @ 12:31:35
URL: http://annarubin.blogg.se
Postat av: Anna och livet

Åhåå så glad jag blir! Kram till dig <3

2012-10-31 @ 12:55:18
URL: http://annapannaochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0