Kör dag

Nu så börjar det bli dax för en dag i körningens tecken.

Den 3e november kör vi med eller utan egen häst! Du kan även få chansen att köra med Alle om man känner att man vill prova på de...

Upplägget på dagen kommer bli så här...
Vi träffas kl 9.00 och börjar med en genomgång av både lok och bröst sele, hur de ska ligga osv.
Sedan kör vi ett pass med hästarna beroende på hur många vi blir så vi gör lite indelningar innan ni kommer hit, kommer mail om de.
Sedan blir det lunch och lite teoretisk genomgång av körningens olika tävlings moment (säg till om ni är allergiska mot något).
Sedan kör vi ännu ett pass på eftermiddagen...

Jag hoppas nu på många intressenter som vill komma lite djupare in i körningens värld!!!
Först till kvarn gäller för anmälan 300kr för er som vill deltaga utan häst, 500kr för er med egen häst och 700 för er som vill köra pass med Alle... Vilket är Max 3st!
Hör av er till mig så får ni bank uppgifter, anmälan är bindande och man måste betala för att man ska räknas som anmäld.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Cim

Hej :)

Va roligt med en kördag!! Själv är jag inte totalt biten av körningen än (men det beror väl på att jag aldrig fått chansen att prova ordentligt)

Min mamma däremot vill inget hellre än att lära sig köra och hon har pratat länge om att hon ska ringa till dig och fråga om ev. hjälp ;) Så innan jag säger till henne om denna dag så undrar jag vad du tänkt för nivå på det hela? Nybörjarkurs eller för dem som redan kört en del?

Hälsningar Cim

2012-10-14 @ 18:54:00
Postat av: Emelie Lindeborg

När är sista anmälningsdag?

2012-10-16 @ 20:55:36
URL: http://ingendodfisk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0