Träning

i fredags hade nog både jag och Alle träningsvärk! Eller jag vet ju i alla fall att jag hade de i hela ryggen och låren... Efter våra galopp intervaller i torsdags, så nu vet jag något vi ska göra för bådas skull så länge underlaget tillåter! Han gjorde de väldigt bra, åtta etapper i varje varv och de va inga problem att få ner pulsen mellan! Solen sken från en klarblå himmel och vi hade de underbart på fältet... De e då man älskar "sin" häst lite mer än annars!!!

I fredags var vi "bara" ute och skrittade en timme i "D-sträcks" tempo... Vilket är nog så viktigt och bra!
Lördag blev de en vilodag, däremot tvättade jag vagnen på morgonen så vi kan ut och glänsa...

Återkommer med info och datum om kör-dagen!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0