Ett år av glädje och lycka

Ibland kan jag tro att ödet har saker i beredskap för varje enskild människa... Jag tror Allman var mitt öde förra året, jag var så nere för att Andreas och jag skulle dela på oss... Mitt i allt de åkte jag och Elin till Dalarna för att titta på honom, kärlek vid första ögonkastet, så fort jag la handen på honom kände jag att han skulle med hem!!!

Jag är så glad att jag åkte dit, det har varit ett år fullt av glädje, lycka och prestationer jag knappt kunnat drömma om!
Vinsten i första hopp klassen tillsammans med Jennifer, glädjen på Berg när man gör en strålande precisions runda och för att inte tala om den glädjen han gav oss när vi vann allround SM:et!!!

Men även vardagen med Alle är toppen, han är alltid positiv plus att det känns som vi har ett band mellan oss som jag aldrig tidigare upplevt med en häst... Kommer jag hem eller ut så kommer han alltid fram för att hälsa eller prata! Han är alltid där jag är...
Tacksamhet och ödmjukhet är vad jag känner både mot denna fantastiska häst men även till "Dala-gänget" som låter mig förvalta honom!!!
Så nu hoppas vi på ett minst lika framgångsrikt och friskt år till...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Efwa

Vad roligt att höra! Hoppas på många år till med er som par......du och din man ;-)

Svar: Japp de hoppas jag med... :) livet ut eller hur är det med en man?!?
Mickan

2012-09-04 @ 22:53:36
URL: http://www.venar.se
Postat av: Mormor Hellsing

Hoppas semestertrippen gett dej nya krafter, lycka till inför Flyinge !

2012-09-10 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0