Flyinge dag 1

Då har vi rott iland första dagen och allt har verkligen gått super!

Vi åkte första vändan med bara Dockan jag kan bara säga GULD stjärna till henne... Så fin!!! Har just tittat på filmen och det ser faktiskt väldigt bra ut också, så roligt när man kämpar och sliter och verkligen känner att det man själv gör lönar sig! 54stp i vår andra Msv start, totalt är vi 24 i klassen vi hamnade på 10e plats då är det även stora hästar i min klass tror "bara" ja hade tre ponnyer före mig...
I precisionen var hon nolla, även där fin även om hon stundtals kan bli lite väl het!

Sedan lastade vi henne för att åka hem och hämta Alle, visst blev de lite åkande men på detta vis slapp de stå på transporten hela dagen! Dockan fick till och med gå ut i hagen sen... Underbart!

Alle gjorde även han en bra dressyr, 56stp han var nästan för "lydig" räckte med att jag tänkte en sak så gjorde han det och då nästan för mycket!
I precisionen va han super fin och återigen nolla, jag tyckte inte jag körde jätte fort så döm om min förvåning när vi vann och dessutom med 19sek tillgodo till tvåan... Jag som körde "sakta" ;0)

Skickar med en bild på gos i Grönkulla flocken!
Har verkligen en toppen helg med ett toppen gäng. Vilka man har runt omkring sig sånna här dagar är verkligen viktigt och jag är så glad för mitt Team, behövs inte mycket prat utan alla vet vad som ska och behöver göras.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0