Halta Lotta

Idag på morgonen möttes jag av en halt Wella i hagen...
Hon får stå inne inatt så får vi se om det blir bättre eller sämre. Alltid svårt när de unga hästarna är skadade och man inte hittar en direkt förklaring...
Det är ju inte så att man behandlar dem på samma sätt som man gör med tävlingshästarna! Nu menar jag ju behandlar som i att spruta dem osv, självklart tar jag ju lika väl hand om dem...

Jag hittar ingen svullnad eller värme någonstans, ibland vore det betydligt lättare om de kunde prata.

Dockan och Alle har vilat två dagar nu, imon blir det en skritt tur!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas Wella kryar på sig! Hur är det med miss fourtuna?

Svar: Nu är hon ohalt och så fin i sitt ben :) När jag varit i Holland kommer förhoppningsvis ett inlägg med lite bilder på Fortuna :)
Mickan

2012-09-20 @ 12:33:32
URL: http://www.teamdalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0