På väg hem

Nu sitter jag på tåget på väg hem... Har haft en toppen "helg" med massa skratt och ett stort minne för livet!
Men tänka att jag alltid är lika glad och lämna storstaden, jag tycker det vi har hemma räcker utmärkt och trivs ju allra bäst hemma i mina ridbyxor ;0)

Jag har ju fortfarande galet mycket att se fram emot, på onsdag åker hela familjen till Side en vecka, helgen efter spenderas i Flyinge, tävling med de bästa!!!
Hemma en vecka för att sedan förhoppningsvis lyckas pussla ihop allt och få en vecka på Zangersheide och unghäst VM!!! De går bra nu...

Idag har Alle fått en vilodag... Mamma sköter och passar!!! Jag hoppas att "hingsta-kraken" också sköter sig ;0)
Kommer en up-date om Valle snart... Så ni hänger med där också!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

Skaffat mig en blogg jag me nu ;) www.razzmin.blogg.se

2012-09-01 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0