Rutiner

Tänk vad fort man kommer in i allting igen... Igår körde jag båda hästarna, zapp zapp, fixade stallet, in, äta lite och så sova!

Vi har haft en fantastisk vecka, solat, badat, bott fint och upplevt kultur och äventyr!!!
Forsränning... Ska jag sluta med hästar ska jag börja med de istället ;0)
Va en grymt rolig och häftig upplevelse som jag varmt kan rekommendera!!! Sen att vi var ett toppen gäng med en jätte bra ledare gjorde nog sitt till också... Blev även en del shopping och strosande i deras gamla stads delar med bland annat en amfiteater och ett gammalt tempel!
Är det något jag är besviken på så är det maten, hittade inget som va så där wow liksom!

Nähä, nu är det dax att göra lite nytta igen, hänga tvätt och pyssla lite innan det blir klippning av Alle!
Kommer före och efter bild sen, håll utkik ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0