Grrrr

Blogg.se ligger inte högt på min topp lista just nu... Har inte gått att gå in på deras app på hela helgen, därav den usla uppdateringen! Så denna gången är det faktiskt inte mitt fel ;0)

Kommer ett inlägg senare idag om helgens bravader!
Idag har jag haft en riktig "arbetsdag", tömkört Burley, friserat hans man, flätat den (för den vill gärna dela sig), ställt ut vatten tunnor och fyllt dem och städat och plockat lite runt och i stallet...
Så just nu ligger jag på soffan och funderar på vad jag ska äta till middag.

Nästa vecka hade jag tänkt försöka hämta hem Isa, är ju hos Axel till ons så får bli tors eller fredag!
Sen blir de faktiskt lite tävling den 4 maj också, ska tävla Darita som va här på körkursen i höstas. På KLFF:S uttagning till fjord SM, så får vi se hur de går...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0