Hemma igen

Nu är ja hemma i min egen soffa igen! Både skönt och tråkigt, jag är väldigt förtjust i Holland och varje gång jag är där tänker jag att de kanske är där jag skulle vara?!? Men jag skulle sakna mycket här hemma också...

Det har i alla fall varit fullt ös sen jag kom hem... Nya däck på bil o släp! Varit på Charlies (köpte nytt bett, handskar o pälsglans) ätit me Jossan, fixat stallet och nu eldar jag!
Självklart ska ju allt strula när man är trött och precis kommit hem! Bromsarna ligger på så imon får jag ta med släpet in till stan så de får fixa de.
Den måste ju rulla fint ner till Osby på onsdag!

Skönt att detta är en lugn vecka på jobbet, mycket att styra med här hemma! Och det finns lite nya tankar kring hästar... Alltid bra med inspiration utifrån!
Kommer ett inlägg med tanke på betäckningar imon också... Håll utkik!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0