Vår

Nu börjar det äntligen kännas som våren faktiskt är på väg och den är så efterlängtad!!!
Våren ger sig även tillkänna genom betäckningar och om Alle har "tur" kanske han får åka och roa sig i helgen och snart kommer Isa hem då ska han få roa sig igen...
Herre jösses, man kan ju inte bara ha "roligt" så idag blir de skogen med Amanda, vilket han iofs säkert uppskattar väldigt mycket det också!

Hon ska även ta en skritt tur med Burley så de får lära känna varandra också...

Jag och Burley va ute på tur med fart lekar i galopp på schemat igår och efter ett tag var han riktigt med mig och vaken...
Han har en förmåga att kröka på nacken och korta på steget. Jag vill hellre att han sträcker på sig och slappnar av så där har vi fokus just nu.

På fredag styr jag och Jossan kosan mot Skåne och Grönkulla!
Tävling på flyinge och umgänge med massa härliga människor står på schemat. Gissa om ja kommer bli tävlings sugen?!?
Så ser det ut just nu... Jag hoppas kunna komma med en jätte glad nyhet snart!!! ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0