Byte

Idag gjorde jag och Jossan ett riktigt super byte ;0) eller i alla fall enligt oss! Vi bytte en häst mot en transport full med hö...
Mötte upp med Anna i Huseby och lämnade Lady (Tims eftersläntar sto) och fick höbalar istället!
Skönt, nu behöver vi inte tänka mer på hö till Tim innan de andra kommer in och vi klarar oss nog en bit in på nästa tävlings säsong också!

Sen blev det en körtur med grabben när vi var hemma, provade till och med några galopp språng idag, uppskattat!
Men att de "lät" så mycket när gruset skvätte mot vagnen va mindre uppskattat... Fjanten!
Men han tog de bra och lyssnade på mig hela tiden, härlig känsla... Imon blir de körning igen.

Just nu sitter jag ute, regnet öser ner men ändå är det "väldigt" varmt!!! Är så otroligt glad att jag har "förmånen" att bo så här fint... Älskade landet!!! Kunde inte trivas bättre.
Två hästar betar nöjt utanför, den tredje som älskar sin box mer än något annat står inne och äter av sitt "nya" hö... Livet är rätt bra i alla fall!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0