Helg

Äntligen helg och en väldigt bra sådan...

Igår va Tim och jag ute i skogen och "snurrade" runt träden, jobbigt tyckte grabben men skrittade glatt på iaf.
Han kan va lite snubblig och ofokuserad på marken han går på men ett pass "off road" då och då i de småländska skogarna brukar göra susen på de flesta hästarna, så vi testar de här oxå! Ikväll blir det lite tömkörning på banan...

Just nu ligger jag i solen och gottar mig, mamma frågade igår om jag slagit vad med ngn angående hur brun jag var... Kan erkänna att jag har väldigt svårt att koppla av, men i solen njuter jag och kan faktiskt till och med vara still utan att tycka att det är tråkigt!

Wella och Valle har fått lite nytt bete igen, Eddan "flyttade" iväg en stund för att få lite mer "respekt" för trådarna! Wella saknar sin BFF och gnäggar efter henne då och då... Hon kan även ta ett varv i hagen som om hon letade efter henne.

I eftermiddag blir det 200års fest uppe i Lammåsa ska bli riktigt trevligt och bättre väder kunde vi inte fått, sol från klarblå himmel!!! Njuter till fullo av livet just nu...

Skickar med en bild på Wella iklädd sin "flughuva" visst är hon *hmmm* annorlunda... ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0