Annorlunda dag

Ja idag har jag varit så där alldeles "vanlig"... 
Det innebär ju att man gör sånt som andra tycker är vanligt och inte tillbringar X antal timmar i stallet! 
Jag tycker om dessa dagar, ibland... För de får mig ännu mer att inse hur mycket jag älskar mitt liv med hästarna!!! :)) 

Så idag har jag städat, ätit lunch med fina vänner, handlat julklappar osv! 

Hann dock med ett besök på "Charlies häst & hund", jag var tvungen att köpa ny klipp-olja då det ska klippas lite hästar i helgen igen! 
Alltid kul och förvandla dem från "lurv"
bollar till fina hästar... 
Ett stopp på maxi blev det också, för att hämta ut 3 paket från EL Collection, så nu är lagret påfyllt inför kundkvällen på måndag!

Denna underbara tavla är numera min också, fin eller hur?!?

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0