Året som gått

Så här de sista dagarna på året är man alltid lite nostalgisk tycker jag! Man tänker på allt som hänt under året, både bra och dåliga saker... 

2013 har inneburit mycket möten, jag träffade Tim, som i sin tur ledde till att jag träffade/lärde känna Team Olin! Mötet med dem har ju gjort att jag lärt känna ännu fler underbara människor och att jag fick förmånen och följa med på två stora tävlingar utomlands, otroligt lärorikt! Och så klart har jag lärt mig väldigt mycket på träningarna för Axel... Men också när jag fått va med dem i vardagen och även när jag fått köra hans hästar, något jag hoppas och tror att vi kan fortsätta med!

Nästa "stora" möte är väl Aragon... Förhoppningarna och känslan kring denna häst är stora!!! 
I och med att jag fick hem honom hade jag ju chansen/förmånen och träna för Rufolf och Tonnie i november. 
Jag kan väl bara säga som så att jag längtar oerhört mycket till nästa träning... 

Nästa stora nyhet/möte är väl "Driving Group 2014" som Emma Starck har startat! 
En satsning på oss kuskar i mellanskiktet, med mycket nytänk och "vi" känsla! Ska bli oerhört spännande att tillhöra en grupp! Vi har första mötet den 4 januari kommer lite mer info efter detta... :) 

Bara lite tankar så här en måndags kväll i slutet på 2013!!!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Helene och Börje

Vi önskar dig ett Gott 2014 med Aragon!

2013-12-30 @ 22:38:06
Postat av: Edith

Gott nytt Pia och mormor och Edith

2013-12-31 @ 15:22:37
Postat av: edith

Gott nytt år 2014

2013-12-31 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0