En lugn dag

Gårdagen va verkligen toppen!!! Umgås med världens bästa familj, äta god mat, fick även några fina julklappar! Bland annat en tavla ur samma serie som den "julklapp" jag köpte till mig själv innan jul... Har verkligen blivit helt "förälskad" i dessa tavlor! 
Dock fick jag ett avbrott i mitt Kalle Anka tittande, kikade ut genom fönstret, såg en ljus ponny stå vid stallet... På med kläder och ut, fånga in rymlingen och sätta honom i hagen igen, vet inte vad de/han hade hittat på men en tråd va väldigt slak och en nere! Men idag har de varit lugnt!

Har verkligen haft en lugn dag idag... Började den i stallet, körde två vändor med ett gäng människor idag på morgon! Aragon skötte sig prickfritt... Stod snällt och väntade och lät barnen klappa :) känns kul och tryggt att ha en häst man kan köra lite folk med igen... Imon ska jag och Belle ta en lugn tur med hästarna på morgonen. Underbart med lediga dagar som man kan spendera på bästa sätt!

God fortsättning!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0