Vilken respons

Igår la jag ut ny info om träning för Tonnie och Rudolf på Facebook! Alla som var med sist tackade ja direkt... Sen tillkom, lite väl många :) men det är jätte kul!!!
Vi håller som bäst på att "förhandla" om hur länge vi kan/ska/vill hålla till i ridhuset på kvällen!

Men jag är så glad och stolt att jag och min kära vapendragare, Pia, återigen lyckas ro detta i land (förhoppningsvis ;))
och att fler tar chansen att träna för dessa oerhört duktiga människor! 
Vi var nervösa för att folk skulle tycka de va tidigt på säsongen, kanske dra sig för att anmäla pga dåligt väder osv! Tänk va fel man kan ha och ingen är gladare över detta än jag...
Har nog aldrig varit så "populär" som igår, telefonen pep i ett!

Känns som att körningen är på rätt väg, vi är många som jobbar med lite av varje. Ska bli spännande att se vad det mynnar ut i...
Vi har "Driving Group 2014" som Emma Starck dragit igång, som jag förövrigt hoppas bli en del av och sedan "Körkalaset" med Fredrik Persson i spetsen och Boyd som tränare! 
Detta väntar nog hela kör Sverige med spänning på att få mer information om... Det blåser åt rätt håll nu, eller vad tror ni andra?!?

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0