Måndag igen...

Det känns som det mest är måndagar och fredagar i veckan?!? Veckodagarna svichar förbi och likaså helgen...

Denna helgen kan jag ju inte påstå att jag har förtagit mig, Alle har så klart jobbat på i gammal god stil, i lördags blev det ett "flås" pass med vagnen... Igår fick han jobba på fältet! Just nu ligger fokus på "flås" och kondition. Det andra kan han och ber jag honom jobba dressyr mässigt är det inga problem! Men han behöver stärka sig själv, de tappar ju mycket när de står i sjukhage som han gjorde...
Idag blir det en lugn skritt tur i skogen!

Brudarna sköter sig än så länge "peppar peppar" då den nya tjejen haft lite dåligt med ström i staketen är hon en liten "rymmare" hoppas hon lägger av med sånt strunt... Nu när det är ström i staketet!!!
Men de busar för fullt, kliar varandra och donar! Så de har knappt haft tid att äta idag...
Vi får passa på att hälsa Jennie och Limited Edition "Eddan" välkomna hit till oss.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0