Morgon jogg

Idag var lilla fröken "Eddan" på rymmen... Så det blev morgon jogg i långkalsongerna!!! Tur jag inte har så mycket grannar när man springer ut och e tokig i bara långkalsonger o täck jacka ha ha ha...
Men har satt upp en tredje tråd där hon står och "häckar" så nu hoppas vi att detta hjälper!
De har ju knappt tid att äta så mycket leker de ju, så man vill ju att det ska fungera! Sen funkar det ju inte med lösa hästar och en hingst på gården liksom... Håll tummarna!

Igår hade jag stallhjälp, grann tjejen var här och hjälpte mig! Tanken är att hon kanske kan kan hjälpa till när man är iväg och så.
Vi körde en riktig "flås" runda med Alle ner till sjön och nästa gång hon är här tänkte jag att hon skulle få rida en sväng. De känns skönt att det börjar dyka upp lite mer människor som kan hjälpa till...
Jag vet att jag har Jossan och mamma men det är ju skönt om man kan dela lite på de så de slipper så stort ansvar.

Idag blir det ett snö pass på fältet med Alle, imon får vi se om jag orkar med att rida efter våran lyfttekniks-utbildning på jobbet... Annars får de bli vilo dag!
Ikväll ska jag försöka knåpa ihop de utlovade inlägget om, Varför Holland?!?

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0