Full fart

Nu har det varit full fart i två dagar!!! Igår fick båda hästarna jobba i snön, Alle firade första galoppen med rejält bus och en och annan spark... Underbart! Tilläggas bör att det var gnistrande ute i snön och solskenet... Då trivdes jag...

Idag har båda jobbat i vagn, Alle tyckte vi skulle köra galopp ute i snön med vagnen oxå?!? Lite tidigt tyckte jag och Jossan, som tyckte trav räckte, härligt iaf med en pigg häst igen.
Valle drog vagnen så fint, jag satt till och med i! Så jag ska nog återigen lyckas med att skicka iväg en inkörd häst... Kul!
Men det hade så klart inte lyckats utan Jossan, ovärderligt att ha någon med där verbal kommunikation är överflödig! Man tänker samma saker hela tiden...

Idag insåg vi också att det snart är dax för "våra" egna små "Donnor", vad kul de ska bli att ta dem hela vägen... Nästa år är det dax för tre års test och premieringar! Redan?!? Jag fick nästan lite panik där i vagnen... ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0