Hårt jobb

De senaste dagarna har varit fulla av både de ena och de andra!
Alle och Valle har jobbat på och sköter sig fin fint. Pigga grabbar som båda tycker livet är riktigt "lattjo" för tillfället...

Wella har varit på promenad och fått bli av med lite vinterpäls.
Igår var vi ett helt gäng och åkte pulka, Jennifer var med och när jag körde hem henne passade jag så klart på att hälsa på fina, underbara Fortuna.
Hon är en fröjd för ögat den hästen och hennes psyke är guld värt. Hon är så lugn och snäll på rätt sätt, all fokus på oss människor och bara vill vara till lags!

Doris och jag har börjat gå lite korta promenader igen och nu märker man knappt av skadan på benet alls. Hon haltar inte alls längre... Skönt!
Nu ska jag bara njuta i soffan med massa tända ljus!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0