Stall fix

De senaste dagarna har varit fyllda av aktiviteter... Hund träning, ridning på Alle, körning av Valle och där i mellan massa snorande och nysande!
Jag skulle lätt kunna fördriva mina dagar på detta sätt, är det någon som vill lämna häst på inkörning på finns de plats från vecka åtta!

Har även hunnit med en stor städning i sadelkammaren, fått upp hjälm hängare och Valle har fått en egen täckeshängare på den boxen!
Så jag tycker jag har varit rätt flitig...

Tycker däremot det var sorgligt och säga hej då till Isabel och Macken när de åkte tillbaka mot Gbg.. De har varit så kul att ha dem här, nästan som förr i tiden när vi delade stall!
Så jag hoppas på att de vill komma tillbaka igen...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0