Packat upp och packat

De senaste dagarna har tillbringats på resande fot... Tors-sön på bråvalla festivalen, grymt kul med ett riktigt härligt gäng!!!
Hemma på sön, tvätta och packa om för att tidigt i måndags åka till Öland, hemma idag och packar återigen om...

Nu för lite träning hos Axel med Timmie! Vi möts där nere jag och Timmie, ska bli riktigt kul att få köra lite häst igen... Visst har det varit sköna veckor med bara små brudarna ute och inte något mer att tänka på...
Men de ska bli skönt att komma in i "vanliga" gängor och det är ju trots allt så att jag ÄLSKAR de där livet med hästarna så det är klart att jag vill ha de så!
Ska bli spännande att "se" vad som sitter bättre eller sämre efter vilan.
Jag brukar tycka att hästarna oftast blir bättre efter vila, de brukar vara så att "polletten" trillar ner och därför tror jag det är så viktigt för de unga hästarna att få sina viloperioder! Så de hinner återhämta både kropp och knopp.

Nu ramlar ögonlocken ihop totalt och det är bäst att ja slutar innan de blir mer svamligt och osammanhängande än vanligt...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0