Regn

Idag kom äntligen det efterlängtade regnet!!! Det behövs för att hästarna ska klara sig på betet ett tag till, brudarna och Valle skulle ju äta kanter men det går si så där...
Två gånger när jag vaknat på morgonen har fröken "Eddan" varit utanför staketet!!! Så nu krävs lite åtgärder så får vi se vad som händer... ;0) det är i alla fall ytterst lämpligt att hästarna vilar idag, jag ska forska lite i om någon kan "bygga om" min vagn vill ha ut skaklerna så Tim får mer plats med baken! Om någon känner någon som känner någon som har bra koll på detta hör jätte gärna av er...

I söndags var vi ute på tur med vagnen, jag, Jossan och Amanda. Egentligen skulle ju Tim ta det lugnt... Men kan man inte jobba utan att hitta på hyss då får man jobba tills man blir trött så enkelt är de...
Så mycket trav lite här och var i skogen blev receptet och vi hade en kille som inte tänkte på ett endaste litet pytte hyss när vi kom hem...

Så igår fick han komma ut på en skritt tur med Amanda mesans jag va i Borås djurpark och roade mig med syster sonen... Mycket bra att ha ett barn att "skylla" på då får man hitta på mycket skoj!!!

Näpp bäst att börja forska i skakel "problemet" som sagt hör av er om ni vet ngn som skulle kunna hjälpa till...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0